Bij de Servicedesk van De Groot zit altijd iemand klaar om je te woord te staan. Heb je een storing, hulp nodig of wil je een afspraak maken voor onderhoud? Bel ons met je vraag en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk de hulp krijgt die je nodig hebt.
Hoe werkt onze servicedesk?
Onze servicedesk technici zijn goed opgeleide en ervaren technici. Om zo efficiënt mogelijk te werken, gebruiken wij een terugbelsysteem. Je kunt jouw probleem telefonisch aanmelden bij de telefoniste. Vervolgens kom je op de terugbellijst te staan en zodra een servicedesktechnicus, die jouw machine goed kent, beschikbaar is, word je teruggebeld.
We proberen vervolgens het probleem op afstand op te lossen, zodat jij zo snel mogelijk weer verder kunt. Lukt dit niet, omdat een technicus op locatie nodig is, of omdat er een onderdeel moet worden besteld, dan zullen we dit ook direct in orde maken.
Support via Teamviewer
Wanneer het nodig is om op jouw computer mee te kijken, zullen wij dit doen via Teamviewer. Gebruik onderstaande links om Teamviewer te downloaden:
De Groot Augmented Reality (AR)
Om jou zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen, kan het nodig zijn om met je mee te kijken. Via een app op jouw telefoon of tablet is dit mogelijk. We kunnen hier, door zogenaamde 'Augmented Reality', aanwijzingen tekenen op jouw scherm. Zo krijg jij de beste ondersteuning om zo snel mogelijk weer online te zijn.
Wanneer we De Groot AR inzetten, zullen we je vragen om het telefoonnummer van een smartphone door te geven. Hierna sturen we een sms met daarin de downloadlink van de app.
Let op, er kan veel data verbruikt worden bij het inzetten van deze app. Zorg daarom dat je de app via Wifi of met een onbeperkt data-abonnement gebruikt.