Met jou...

...meer tevreden klanten.

Servicedesk Medewerker

Klantcontact, support en techniek. Dat zijn kernwoorden die jouw functie omschrijven. Vanuit jouw technisch inzicht en kennis ga jij de klant helpen. Ben jij klantgericht en heb jij een sterk probleemoplossend vermogen? Dan maken we graag kennis met jou!

Wat ga je doen als Servicedesk Medewerker?

Je gaat op afstand onze klanten helpen met technische problemen van de door ons geleverde bewerkingsmachines. Het wordt dan ook jouw taak ervoor te zorgen dat de machine van de klant snel weer operationeel is. Dit doe je door op afstand, vanuit ons kantoor in Rosmalen, het probleem te analyseren en de juiste technische vragen te stellen. Mocht je er op afstand niet uitkomen, dan zorg jij er met de planners voor dat de klant geholpen wordt door een storingstechnicus en hij alsnog snel aan de slag kan.

Tot je taken behoren verder:

  • inventariseren van de klantvraag en verzamelen van de benodigde informatie;
  • met de klant op afstand meekijken op zijn machine en/of overnemen van de machine op afstand;
  • complexere storingen bespreken met onze internationale fabrikanten;
  • informatie verzamelen voor overdracht naar een technisch specialist op locatie;
  • lezen en analyseren van elektronische schema's;
  • bijblijven met de nieuwste technieken d.m.v. online scholingen en het bezoeken van klanten.

Met jou...

...een betere leefomgeving.

Bij De Groot hebben we de ambitie om bij te dragen aan een mooiere wereld met de producten en diensten die wij leveren. Wanneer wij ons werk goed doen krijgt het bouwen met hout een flinke impuls en kunnen we kunststoffen op de juiste manier toepassen. En dat betekent meer goede woningen, minder CO2 en minder afhankelijk van gas. Jouw rol is zorgen dat de klant kan produceren. Of dat nu is door een nieuwe machine te installeren of een storing razendsnel en duurzaam op te lossen. Onze klant moet kunnen vertrouwen op technici zoals jij. Vriendelijk, behulpzaam en gedreven. Met jou… een betere leefomgeving!

Ervaar wat de functie inhoudt!

Informeer naar de mogelijkheid om vrijblijvend een dag mee te lopen zodat je zelf kan ervaren wat deze functie precies inhoudt. Stuur een mailtje naar myrthe.ruijs@degroot.nl of bel/Whatsapp naar 0645060087.

Onze kernwaarden

  • Familie – Wij gedragen ons als één familie, voelen ons thuis en iedereen is gelijk.
  • Loyaal – Wij zijn trouw en voelen ons betrokken bij ons bedrijf en onze klanten.
  • Trots - Wij zijn trots op ons bedrijf en op de prestaties die we samen leveren.
  • Gedreven - Met ons enthousiaste team zetten we ons dagelijks in voor de klant en streven wij naar de hoogste kwaliteit. We halen het beste uit onszelf, werken met passie en zijn elke dag op zoek naar verbetering.

Wil je meer weten over ons familiebedrijf? Bekijk dan ook eens deze pagina Over De Groot.

Wat vragen we van je als Servicedesk Medewerker?

Je ziet technische problemen als uitdaging en bent klantgericht. Je hebt een sterke affiniteit met techniek en leert graag bij over de nieuwste technieken die in onze machines te vinden zijn. Wanneer we er als team op afstand niet uitkomen, ben je in staat de juiste informatie te verzamelen en over te dragen naar een collega in de buitendienst. Van nature ben je begripvol over het probleem van de klant.

Verder vragen we:

  • een afgeronde mbo 4 opleiding, in de richting van Mechatronica, Werktuigbouwkunde of Elektrotechniek;
  • ervaring vanuit een soortgelijke rol is een pré, maar ook starters of technici die werkzaam zijn in de buitendienst worden van harte uitgenodigd te solliciteren;
  • kennis van hardware en CAD-pakketten is een pré;
  • goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in Nederland en Engels, Duits is een pré;
  • minimale beschikbaarheid van 32 uur per week;
  • woonachtig in de omgeving van Rosmalen.

Wat bieden wij je als Servicedesk Medewerker?

Bij De Groot Bewerkingsmachines vind je een werkgever die écht aandacht heeft voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

De basis van werken bij De Groot is uitstekend voor elkaar. Je krijgt een goed salaris, vakantiegeld en er is veel ruimte voor informeel contact tijdens borrels, feestjes en ook gewoon op werkvloer.

Naast deze goede basis biedt werken bij De Groot nog veel meer voordelen:

  • 29 vakantiedagen;
  • een ruim inwerktraject;
  • een mobiele telefoon van de zaak;
  • werken met moderne software, hardware en gereedschap;
  • een aantal keer per jaar een ontwikkelgesprek, waarin we jouw looppad bespreken en waarin aandacht is voor jouw werk/privé-balans;
  • met regelmaat volgen van cursussen en trainingen om jouw kennis up to date te houden;
  • veel ruimte voor het inbrengen van eigen ideeën en initiatieven;
  • een goede pensioenregeling;
  • volop doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf. 

Zullen we kennismaken?

Lijkt deze functie je wat? Of heb je nog vragen over de vacature? Neem contact op met Myrthe Ruijs, ze helpt je graag verder. 


Optie 1: Even bellen?

Je kunt Myrthe elke werkdag bereiken tussen 8.30 en 17.00 uur via 0645060087.

Optie 2: Bericht

Je mag Myrthe 24 uur per dag een WhatsApp sturen op 0645060087 of mailen via myrthe.ruijs@degroot.nl.

Optie 3: Formulier

Geef jouw interesse door via onderstaand formulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Velden gemarkeerd met een sterretje (*) zijn verplicht.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.