Met jou...

...meer tevreden klanten.

Teamleider Servicecenter

Wil jij onderdeel worden van een mooi en succesvol familiebedrijf? Ben jij klaar voor de uitdaging om ons Servicecenter te leiden, naar een hoger niveau te tillen en de klanttevredenheid nóg verder te verhogen? Reageer dan snel!

Wat ga je doen als Teamleider Servicecenter?

Binnen het Servicecenter team ben je de eindverantwoordelijke, waarbij je dit team aanstuurt. Als team ben je verantwoordelijk voor een goede behandeling van technisch inhoudelijke vraagstukken van klanten over door ons geleverde machines. Dit houdt in dat je telefonisch klanten helpt bij machine gerelateerde vragen en problemen, bijvoorbeeld machinestilstand. Het doel is om telefonisch te helpen en als de machine stilstaat deze weer aan de gang krijgen. Als dit niet lukt tref je voorbereidingen voor service buitendienst zodat de technicus goed voorbereid met de juiste kennis en benodigdheden naar de klant kan gaan.

De Serviceafdeling bestaat uit meer dan 40 gemotiveerde technici en het Servicecenter team uit 9 (incl. jijzelf). Je hebt veelvuldig contact met de technici en diverse afdelingen binnen ons bedrijf, maar ook met fabrikanten. De informatie verwerk je in ons ERP-systeem waarbij je een goede opvolging en afwikkeling van klantopdrachten bewaakt. 

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het professionaliseren en naar een hoger niveau brengen van het Servicecenter. In deze functie maak je onderdeel uit van de afdeling Service waarbij je direct onder Henk, de Manager Service, valt.

Met jou...

...een betere leefomgeving.

Bij De Groot hebben we de ambitie om bij te dragen aan een mooiere wereld met de producten en diensten die wij leveren. Wanneer wij ons werk goed doen krijgt het bouwen met hout een flinke impuls en kunnen we kunststoffen op de juiste manier toepassen. En dat betekent meer goede woningen, minder CO2 en minder afhankelijk van gas. Jouw rol is zorgen dat de klant kan produceren. Of dat nu is door een nieuwe machine te installeren of een storing razendsnel en duurzaam op te lossen. Onze klant moet kunnen vertrouwen op technici zoals jij. Vriendelijk, behulpzaam en gedreven. Met jou… een betere leefomgeving!

Ervaar wat de functie inhoudt!

Informeer naar de mogelijkheid om vrijblijvend een dag mee te lopen zodat je zelf kan ervaren wat deze functie precies inhoudt. Stuur een mailtje naar myrthe.ruijs@degroot.nl of bel/Whatsapp naar 0645060087.

Onze kernwaarden

  • Familie – Wij gedragen ons als één familie, voelen ons thuis en iedereen is gelijk.
  • Loyaal – Wij zijn trouw en voelen ons betrokken bij ons bedrijf en onze klanten.
  • Trots - Wij zijn trots op ons bedrijf en op de prestaties die we samen leveren.
  • Gedreven - Met ons enthousiaste team zetten we ons dagelijks in voor de klant en streven wij naar de hoogste kwaliteit. We halen het beste uit onszelf, werken met passie en zijn elke dag op zoek naar verbetering.

Wil je meer weten over ons familiebedrijf? Bekijk dan ook eens deze pagina Over De Groot.

Wat vragen we van je als Teamleider Servicecenter?

Als Teamleider Servicecenter ben je verantwoordelijk voor een team van 8 Servicecenter medewerkers waar je zelf onderdeel van bent en in meewerkt. Als team draag je zorg voor alle openstaande klantvragen waarbij je in staat bent om snel te schakelen en onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Hierbij bewaar je overzicht, stel je de juiste prioriteiten en ben je besluitvaardig. Daarnaast communiceer je makkelijk met interne afdelingen en externe partijen. Je weet het team te motiveren om elke dag het beste resultaat voor de klant te behalen.

Verder vragen we:

  • ervaring vanuit een soortgelijke functie;
  • hbo werk- en denkniveau;
  • klant- en servicegerichtheid;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pré;
  • fulltime beschikbaarheid;
  • affiniteit met techniek is een pré.

Wat bieden wij je als Teamleider Servicecenter?

Bij De Groot Bewerkingsmachines vind je een werkgever die écht aandacht heeft voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

De basis van werken bij De Groot is uitstekend voor elkaar. Je krijgt een goed salaris, vakantiegeld en er is veel ruimte voor informeel contact tijdens borrels, feestjes en ook gewoon op werkvloer.

Naast deze goede basis biedt werken bij De Groot nog veel meer voordelen:

  • 29 vakantiedagen;
  • een ruim inwerktraject;
  • een mobiele telefoon van de zaak;
  • werken met moderne software, hardware en gereedschap;
  • een aantal keer per jaar een ontwikkelgesprek, waarin we jouw looppad bespreken en waarin aandacht is voor jouw werk/privé-balans;
  • met regelmaat volgen van cursussen en trainingen om jouw kennis up to date te houden;
  • veel ruimte voor het inbrengen van eigen ideeën en initiatieven;
  • een goede pensioenregeling;
  • volop doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf. 

Zullen we kennismaken?

Lijkt deze functie je wat? Of heb je nog vragen over de vacature? Neem contact op met Myrthe Ruijs, ze helpt je graag verder. 


Optie 1: Even bellen?

Je kunt Myrthe elke werkdag bereiken tussen 8.30 en 17.00 uur via 0645060087.

Optie 2: Bericht

Je mag Myrthe 24 uur per dag een WhatsApp sturen op 0645060087 of mailen via myrthe.ruijs@degroot.nl.

Optie 3: Formulier

Geef jouw interesse door via onderstaand formulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Velden gemarkeerd met een sterretje (*) zijn verplicht.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.